Case Study

ТРЦ "ART MALL"

Новий торгово-розважальний центр для всієї родини.  Більше 200 магазинів, що пропонують широкий вибір одягу, взуття, парфумерії, аксесуарів та біжутерії, товарів для дому. 

Ukraine

Відмінною рисою київського торгово-розважального центру ART MALL і його сильною конкурентною перевагою є поєднання різноманітних можливостей для шопінгу, розваг, проведення дозвілля з сім'єю і друзями. Орендарям пропонуються гарні умови для старту бізнесу в торговому центрі, якісний проект зі стабільно високою відвідуваністю, підкріпленою активною маркетинговою діяльністю і унікальною програмою лояльності.

Відкриття ТРЦ ART MALL відбулося 18 грудня 2013 року. Загальна площа 2-рівневого комплексу становить 50 000 кв.м, площа, що орендується - 37 000 кв.м. У центрі також обладнаний паркінг на 1300 машиномісць. Власником і девелопером проекту виступає компанія ART MALL.

У ART MALL на площі в 7500 кв.м розташовані найбільш незвичайні види розваг, багато з яких унікальні і є авторськими розробками українських компаній і торгового центру. Розважальна зона ТРЦ включає лижний клуб Proleski (600 кв.м), в якому представлений комплекс з чотирьох унікальних гірськолижних тренажерів, роллердром (1000 кв.м), а також мультимедійна галерея A-Gallery площею 1400 кв.м, де проводяться міжнародні інтерактивні і художні виставки, арт-інсталяції та багато іншого.

Слоган ТРЦ ART MALL - «Новий погляд на дитячий світ!». Тут представлені перше в Україні дитяче містечко професій Kids Will (2600 кв.м), відвідуваність якого становить 300-500 дітей в будній день і більше 1000 - у вихідні, та японський дитяче містечко YU KIDS ISLAND (500 кв.м) відвідуваністю більше 100 дітей в будні дні і до 500 - у вихідні. В кінці 2014 року ТРЦ поповнився ще одним унікальним для ринку торгової нерухомості України об'єктом - навчально-розважальним центром «artФабрика», в якому використовуються оригінальні конструктори TM LEGO.