Case Study

АШАН РІВ ГОШ

Гіпермаркет нового покоління

Київ

Ukraine

Бренд АШАН сьогодні асоціюється з найширшим вибором товарів, що можна знайти «під одним дахом», завдяки чому магазини і стали відомими. Запорукою успіху є також вміння дивитися в майбутнє, враховуючи нові очікування споживачів. 
Цифрові технології є складовою частиною щоденного життя, саме тому у магазині є Wi-FI та digital-рішення, що подарують новий клієнтський досвід: інтерактивні панелі, де клієнти зможуть залишати свої враження та побажання, задля того щоб оперативно покращували послуги;  можливість отримання відразу на смартфон знижок і пропозицій через мобільний додаток Мій Ашан, а також планшети в кафе для тих, хто хоче бути в мережі під час кава-брейку.  Окрім цього, зараз критерієм вибору магазину є час очікування на касі. Саме тому в магазині Ашан Рів Гош поряд з класичними касами працює нова система автономних кас self scanning, що підвищує комфорт і прискорює обслуговування клієнтів.
Проект введено в експлуатацію у березні 2018 року.
Загальна площа  нового ТЦ  RIVEGAUCHE на лівому березі в Києві по вулиці Здолбунівська, 15 складає більше 150 000 м².  
Разом з гіпермаркетом АШАН у торговому центрі представлено понад 60 бутиків в унікальному форматі з інноваційними сервісами для клієнтів. 
Для гіпермаркету Ашан Рів Гош компанія «Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна» поставила ізоляційний матеріал ISOVER Штукатурний фасад.