«ПРОЕКТУВАННЯ МУЛЬТИКОМФОРТНОГО БУДИНКУ — 2018»

Вже чотирнадцять років поспіль концерн «SAINT-GOBAIN» проводить міжнародний конкурс для студентів з багатьох країн світу, об’єднуючи їх в різних містах з метою обміну досвідом, знаннями та новаторськими ідеями.
Оскільки світ стає більш урбанізованим, а міста – більшими за розміром та більш густонаселеними, збільшується споживання енергії, а також викиди CO2. В цілому, будівельний сектор відповідає за 40% від загального споживання енергії та викидів CO2 в світі, що потребує нового підходу до розробки кожного нового проекту та кожної нової будівлі, що реконструюється.
Значна частина житлового фонду Європи – це будови старіші за 50 років, при цьому багато будинків, що використовуються в даний час, старіші за 100 років. Більше 40% наших житлових будинків було побудовано до 1960-х рр., коли будівельні норми в частині енергоспоживання були вкрай низькими. Стан житлового фонду України знаходиться у незадовільному стані, більшість будинків не відповідають критеріям енергоефективності. Для порівняння: середнє споживання енергії в Україні складає 260 кВт*год. /м², в країнах ЕС цей показник знаходиться на рівні 90-120 кВт*год. /м² і постійно зменшується.
Завданням на 14-му International Edition of MultiComfort House Students Contest, створеного брендом ISOVER у близькій співпраці з муніципалітетом Дубаю та Dubai Properties Group, є розробка багатокультурної розвиненої громади, що розташована в периметрі Культурного села Дубая.
Учасникам доведеться створити стійку архітектуру, інтегровану в міський простір, що відповідатиме критеріям MultiComfort Saint-Gobain, й взяти до уваги кліматичні умови та регіональний контекст Дубаю. Дизайн має бути стійким, інноваційним (оригінальним і творчим), а також рухати місто у майбутнє.
Окрім будівництва, необхідно розглянути соціальні та економічні аспекти, і запропоноване рішення має надати новий імпульс ділянці. Архітектура має відповідати оточенню ділянки. Загальна мета завдання – запропонувати рішення для майбутньої конструктивної співпраці в Дубаї.
З листопада розпочалися лекції в вищих профільних навчальних закладах країни, де представники відділів продажу та маркетингу компанії «Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна» розповідали про завдання та умови конкурсу, відповідали на запитання та пропонували студентам взяти участь у конкурсі, акцентуючи увагу на всіх позитивних сторонах проекту. Маючи певний семирічний досвід в таких конкурсах, у нашої країни є великі шанси на призові місця. Студенти настроєні оптимістично та поступово поповнюють список учасників. Бажаємо їм перемоги!