Інше

АВТОПАРК БЕЗ ВИКИДІВ

1_9_0.jpg

 

Норвезька компанія Dahl Optimera електрифікує весь свій корпоративний автопарк та встановлює щільну мережу зарядних станцій. Мета - досягти ідеально екологічного транспорту.

 

У той час як бренди, що займаються дистрибуцією будівельних матеріалів, прагнуть зменшити екологічний слід своїх логістичних парків, боротьба за екологічно чистий транспорт ведеться на всіх рівнях життя людей. З квітня 2021 року у Saint-Gobain у Великобританії – всі службові автомобілі, придбані цими компаніями, будуть електричними або гібридними.

 

Щоб упоратися з таким напливом електромобілів, на відповідних підприємствах було встановлено 175 зарядних станцій ZAPTEC Pro. Це високопродуктивні (запас ходу до 110 км всього за одну годину зарядки) пристрої, які забезпечують максимальну зарядку кількох автомобілів одночасно за допомогою динамічного балансування та чергування фаз. Це забезпечує найкраще використання всієї енергії, яка є на об'єкті, і розподіляє потужність між зарядними станціями. Ці станції виробляються в Норвегії, тому вони вимагають менше часу на транспортування та сприяють місцевій промисловості.

 

Компанія Dahl Optimera Norway вже оголосила про наступний крок у цьому екологічному транспортному підході: з 2023 року всі нові автомобілі, що купують компанія, будуть на 100% електричними. Враховуючи темпи оновлення, мету створення повністю екологічно безпечного автопарку буде досягнуто до 2027 року.
 

Як і в процесі виробництва, так і в дистрибуції та логістиці Saint-Gobain активно долучається до ініціатив щодо зменшення впливу транспорту на навколишнє середовище.

 

Saint-Gobain також невпинно працює над пошуком рішень щодо зменшення або покращення транспортування для максимального обмеження вуглецевого сліду.

 

Наприклад, рішення Saint-Gobain ISOVER з управління транспортом не тільки допомагає командам оптимізувати процеси управління ланцюжками поставок, але й забезпечує виконання екологічних зобов'язань завдяки оптимізації транспортних засобів та маршрутів.