Корпоративні новини
ПОДІЇ

"Saint-Gobain" оновлює свій бренд

logo_sg_new.jpg

2 червня на щорічних загальних зборах Групи «Сен-Гобен» було представлено її новий логотип. 

Міст, який був символом компанії впродовж більше 40 років, було модернізовано та доповнено лінією горизонту, що якнайкраще ілюструє територію бренда «Сен-Гобен» – комфортний життєвий простір. Яскраві і теплі кольори було обрано для створення більш емоційного зв’язку з клієнтами, партнерами та кінцевими споживачами.
 
Новий логотип відображає більш сучасне позиціонування бренду, що базується на його обіцянці розробляти, виготовляти та постачати високоякісні матеріали, що допомагають поліпшити умови життя кожної людини та суспільства в цілому.
 
Як зазначив П’єр-Андре де Шаландар, Голова ради директорів та Генеральний директор групи «Сен-Гобен»: «Наші матеріали створені для того, щоб підвищувати рівень комфорту сучасної людини, де б вона не знаходилася: вдома, на роботі чи під час подорожі. Наша відповідальність полягає в тому, щоб випускати продукти і рішення, піклуючись при цьому про благо майбутніх поколінь і планети в цілому, зводячи до мінімуму вплив на навколишнє середовище. Для нас благополуччя окремої людини та всієї планети – це взаємодоповнюючі поняття». 
 
Такі зміни у позиціонуванні бренду ще більше підкреслюють прагнення Групи будувати більш тісні зв’язки з кінцевим споживачем. Завдяки цифровим медіа, споживач сьогодні набагато краще поінформований та відіграє все більшу роль у виборі матеріалів та продуктів. Нам важливо пояснити йому, як матеріали та рішення «Сен-Гобен» допоможуть поліпшити його повсякденне життя, адже ключові цінності нашого бренду – це багаторічний досвід у виробництві різноманітних матеріалів, культура інновацій, розуміння потреб клієнта та підхід, оснований на відкритості та відповідальності. «Ми повинні бути більш помітними для кінцевого споживача. Сьогодні сильні бренди демонструють ті цінності, які вони можуть принести людям. Я хочу, щоб кожен знав, що саме стоїть за назвою  «Сен-Гобен» і яку роль наші бренди відіграють у повсякденному житті»  –  підкреслив П’єр-Андре де Шаландар.

 

Дізнатися більше про Saint-Gobain